معرفی ریبون

ریبون از پاییز 1401 فعالیت خود را به صورت تخصصی در فضای مجازی آغاز کرده است. این وبلاگ مختص به نشر رسمی اخبار ریبون در میان فضای وبلاگ فارسی است.

معرفی ریبون

۲۶ بازديد

فروشگاه اینترنتی ریبون یک فروشگاه انلاین برای محصولات پوشاک و کفش در غرب استان تهران است. امروزه انتخاب و خرید آنلاین لباس ترجیح بسیاری از ماست. اما ساعات زیادی در روز به بررسی آنلاین ویژگی های محصولات و یافتن کالاهای باکیفیت و دارای قیمت مناسب صرف میکنیم و به سختی به مقصود خودمان میرسیم. وبسایت های فراوانی در زمینه پوشاک فعال هستند اما بسیاری از آنها ما را از خرید خود پشیمان کرده اند. از طرفی وبسایتهای مشهورتر هم به شدت نسبت به بالا بردن کیفیت محصولات خود و افزایش تنوع محصولات مقاومت میکنند. سایتهایی مانند باسلام و ترب نیز به علت عدم وجود اعتماد کافی میان مشتری و فروشنده انتخاب همه ما نیستند. برخی سفارش دهندگان لباسها در اینترنت تمایل دارند لباس قبلا توسط فرد دیگری پوشیده نشده باشد اما ارسال یک پیرهن یا مانتو از یک مغازه در هرجایی آنچنان برای این دسته از افراد جالب توجه نیست. از طرفی در صورت وجود مشکل در محصول هزینه بازگرداندن کالا خود علتی بر عدم اعتماد آسان است.

خرید اینترنتی محصولات و تحویل از پست پیشتاز

بدین صورت ضرورت وجود فروشگاهی معتمد، با رعایت کامل اصول بهداشتی و مراقبت از لباسها و با قیمت منطقی همچون ریبون مشخص میشود. در مرکز خرید آنلاین ریبون میتوانید تمامی محصولات را صرف نظر از حجم و ... در محدوده زمانی 2 تا 4 روز به راحتی درب منزل تحویل بگیرید. ضمانت بازگشت کالا برای 15 روز وجود دارد و ریبون برای اثبات کیفیت محصولات ریبون در فروشگاه اینترنتی حمل و نقل خرید اول و یا بیشتر از 450.000 تومان را رایگان به شما هدیه میدهد. 

 چند منبع از ریبون

کانال تلگرام ریبون
کانال آپارات ریبون 
پینترست ریبون 

چند مقاله خواندنی منتشر شده از ریبون :


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.