خرید لگ زنانه

ریبون از پاییز 1401 فعالیت خود را به صورت تخصصی در فضای مجازی آغاز کرده است. این وبلاگ مختص به نشر رسمی اخبار ریبون در میان فضای وبلاگ فارسی است.

خرید لگ زنانه

۲۵ بازديد
جوراب شلواری براق یک راه عالی برای افزودن کمی به کمد لباس شما است. آنها را می توان برای ورزش کردن و با یک ژاکت درشت یا ژاکت موتوری در یک شب بیرون پوشید. ساق های براق ممکن است به عنوان ساق شلواری نیز برچسب گذاری شوند که به دلیل درخشش مومی و صاف کننده ای که برخی پارچه ها برای دادن ظاهری فلزی به آن انجام می دهند، نامگذاری شده است. به یاد دارم که شلوارهای براق زمانی مد شدند که Lululemon Shine Tight خود را به رنگ مشکی و سبز تیره پر زرق و برق عرضه کرد. من، متأسفانه، با ماندن جوراب شلواری براق خود در طول تمرین شانس نداشتم و بلافاصله آنها را به لولولمون برگرداندم. جوراب شلواری براق اغلب ممکن است ظاهری چرمی یا مایع داشته باشد و ممکن است به این شکل توصیف شود.

5 سال بعد از بررسی ها و جستجوهای زیاد، بالاخره جوراب شلواری براق عالی را پیدا کردم. در زیر انتخاب های من برای ساق های مایع براق وجود دارد! ترتیب خاصی ندارند. با این حال من بیشتر شلوار ساق چرمی Carbon38 Takara و SPANX را می پوشم. لذت بردن!

#1 ساق تاکارا Carbon38

ساق بلند تاکارا Carbon38 در رنگ‌های مشکی، بورگوندی و سبز

ساق‌های تاکارا Carbon38 دقیقاً شبیه به نام خود هستند - GOLD! تاکارا در زبان ژاپنی به معنای طلا است. آنها مجموعه ای از رنگ ها را برای هر روحیه و لباسی دارند. ساق تاکارا همچنین دارای کمر بلند و طول 7/8 نیز می باشد (فقط رنگ مشکی). شلوار ساق 98 دلار و رنگ محدود است.


در Carbon38 خرید کنید و از کد کوپن SHMGY25 برای 15٪ تخفیف برای سفارشات 100 دلاری خود استفاده کنید.

بررسی شلوارهای ساق تاکارا ما را اینجا بخوانید.

CARBON38 را بخرید

#2 DYI High Shine Signature Tight
دوی ساق براق با امضای بلند schimiggy
جوراب شلواری برجسته DYI در رنگ‌های آبی سبز، برنزی، مشکی، شرابی و زمردی.

DYI یا Define Your Inspiration نسخه مخصوص به خود را از جوراب شلواری براق ارائه می دهد. آنها با کمر بلند عرضه می شوند و دارای یک کمربند برش مثلثی هستند. من عاشق زمرد و آبی آبی هستم. محدود کردن یک رنگ مورد علاقه سخت بود، اما در نهایت به رنگ آبی سرمه ای علاقه مند شدم! DYI High Shine Signature Tight 88 دلار به فروش می رسد.

SHOP DYI

#3 شلوار ساق براق کورال
ساق براق کورال جوراب شلواری براق schimiggy

من قبلاً Koral را خریده و امتحان کرده‌ام و حدود 3 بار آنها را پوشیده‌ام قبل از اینکه آنها را رها کنم. من ظاهر Koral را دوست دارم اما مخازن با کیفیت. ساق های براق دیوانه وار می گیرند. من در نهایت در اولین پوشیدن شلوار شلوارم را گرفتم. من آنها را برای ورزش های کم ضربه توصیه می کنم و همیشه از سطوح چسبناک و ناهموار دوری کنید.

خرید کورال در آمازون | کورال | نوردستروم | چرخیدن | مجسمه سازی

فروشگاه کورال

شماره 4 مردم پوروشا
Purusha مردم جوراب شلواری براق schimiggy
ساق‌های Purusha People در Magic Within، Ice Queen، و الگوهای چاپ‌ها و الگوهای Solstice.

Purusha People طرح ها و الگوهای مختلف شلوار لی براق را ارائه می دهد. من عاشق کیفیت آنها هستم! رنگ‌ها پس از شست‌و‌شو زنده می‌مانند و تناسب دور کمر باعث لاغری می‌شود و به ساق‌ها اجازه می‌دهد در جای خود بمانند. ساق آنها نیز بسیار منحصر به فرد و دست ساز است! پس از ثبت سفارش، انتظار داشته باشید که ساق های خود را ظرف 3 تا 6 هفته دریافت کنید. ساق شلواری از 88 تا 98 دلار برای هر جفت متغیر است.

بررسی Purusha People ما را اینجا بخوانید.

فروشگاه PURUSHA PEOPLE

#5 شلوار Maaji Joy-Voyage
maaji joy voyage جوراب شلواری شلوار ساق براق schimiggy
Maaji برای ساخت لباس شنای راحت و منحصر به فرد شناخته شده است. جای تعجب نیست که آنها تصمیم گرفتند لباس اکتیو هم بپوشند. آن‌ها لباس‌های فعال خود را در سال 2013 به مجموعه خود معرفی کردند و تنوعی تنگ و براق با کناره‌های براق ارائه کردند.

شلوار ساق Maaji Joy-Voyage هم برای لباس‌های غیررسمی و هم برای لباس‌های اکتیو عالی است.

فروشگاه MAAJI

شماره 6 اونزی
ساق براق آنزی schimiggy

پارچه های Onzie به طور طبیعی درخشندگی دارند. ساق سیاه اصلی آنها دارای قد متوسط تا بلند، برش و بلند است. من آنها را برای تمرینات یوگای عرق کرده و تمرینات متوسط تا کم تاثیر بسیار توصیه می کنم.

خرید Onzie در آمازون | نوردستروم | بچرخد.

فروشگاه ONZIE

#7 شلوار ساق بلند فلش Carbon38
جوراب شلواری چرم مایع ساق بلند فلش carbon38

من شیفته شلوارهای فلش Carbon38 هستم. آنها با قد بلند، 7/8 طول و شبیه یک چسب چرم واقعی هستند.

از کد SHMGY25 برای صرفه جویی 15 درصدی در سفارشات خود در Carbon38 استفاده کنید.

CARBON38 را بخرید

#8 شلوار براق فورلگ Activewear
forlegs activewear نقد و بررسی شلوار ساق بلند براق جامد schimiggy
شلوار ساق بلند فورلگ

به روز رسانی: Forlegs از کار افتاده است.

Forlegs Activewear یک برند برزیلی است که شلوار زنانه محکم و چاپ شده با اسپندکس با کیفیت بالا را ارائه می دهد. ساق ها از 79 تا 94 دلار متغیر هستند.

از کد SCHIMIGGY برای 20% تخفیف استفاده کنید! بررسی من را اینجا بخوانید.

#9 جوراب شلواری ریباک استودیو لوکس
ریباک استودیو لوکس شیمیگی تنگ با درخشش بالا

ریباک جوراب شلواری Studio Lux High Shine خود را ارائه می دهد. من آنها را فقط در رنگ های مشکی و آبی دیده ام، اما آنها عالی به نظر می رسند و در مقایسه با مارک های دیگر قیمت مناسبی دارند.

جوراب شلواری ریباک استودیو Lux High Shine را در آمازون و ساعت 18 بخرید.

REEBOK را خرید کنید

شماره 10 SPANX
بهترین ساق براق اسپانکس schimiggy re
ست ورزشی زنانه را از ریبون تهیه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.